14 Kasım 2017 Salı

Lohusa terligi ve lohusa taclarimiz


Merhabalar,
Ikinci cocugumuzu cok sukur saglikla aldik kucagimiza sevgili takipcilerim.Hatta artik 5 ayligiz.Cabuk buyuyoruz.Iki cocuklu hayat gercekten zormus ama bir o kadar da keyifli .Dogum icin yaptigim hazirliklari ancak yayinlayabiliyorum.Hicbirseye zaman yok inanin.Gerci saglik olsun zaman buldukca yazacagim artik bloguma.Bu gordugunuz susledigim lohusa terliklerim.
Aslinda terlikler bildiginiz Sabo doktor terlikleri.Ama suslenince cok degistiler ve harika oldular.Bu is icin sus cicekleri, gupur, serit inci, kurdele ve silikon ve silikon tabancasi.Hepsi bu kadar.

Tabiiki lohusa terligi tacsiz olmaz.Kendime terlige uyumlu bir tane ve bir tanede kirmizi olmak uzere iki tane lohusa taci yaptim. Bu arada guzeller guzeli buyuk kizima da benimkiyle takim pembeli bir tac yaptim.Anne kiz


taclarimiz harika oldu.Biz cok begendik.Insallah sizlerde begenirsiniz.Ben bu tarz dogum hazirliklarinizi kendinizin yapmanizi tavsiye ediyorum.Tamamen kendi zevkiniz oluyor. Insan yaparkende oyalaniyor.Kendi emegini kullanmak kadar guzel birsey yok.
Herkese iyi aksamlar diliyorum. Saglikla ve mutlulukla kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder