4 Ocak 2014 Cumartesi

strafor topla saksilarim:)

Bu saksilarimda tamamen bir geri donusum ornegi:) Gul demetlerini sadece disaridan aldim.Diger mazemeler evde vardi.Simdi gelelim nasil yapildigina:Oncelikle cop sisleri straforun tam ortasina batirdim.Sonra cop sisin etrafina gulleri yerlestirdim.Sicak silikonla yapistirilarak da sabitlenebilir guller.Ama ben gullerin demet tellerini altta ufak bir parca birakarak kestim ve strafor topa batirarak sabitledim.Cok 
saglam oldu.Sonra cop sisin kopuk bardaga yani saksiya gelen kismini parca strafor ve sicak silikon yardimiyla sabitledim.Dengesi iyi olsun diyede saksinin icine annemin verdigi parlak dekoratif taslardan koydum.Sonra saksinin etrafina yapistirici yardimiyla ince bir kurdele ile fiyonk yaptim.Aynisindan cop sisin uzerinede yaptim.
Saksinin uzeri gozume cok bos gorununce uzerini de ugur bocekleri ve nazar bonculariyla susledim.Fena olmadilar diye dusunuyorum.
Ben bu saksilari kizimin dogum gununde sus olarak kullanmak uzere yaptim.Sonrasinda da yine kizimin odasini susleyecekler:) Umarim begenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder