4 Ocak 2014 Cumartesi

eski erkek gomleginden yeni kadin bluzuna geri donusum:)



Gomlegin ilk halini solda goruyorsunuz.Yakasi yipranip, eskimisti.Bende nette boyle degerlendirmeler gormustum.Denemenin tam zamani diye dusundum ve sonuc bence fena degil.Sag tarafta goruldugu gibi kestim ve yanlardan ufak pens atarak diktim.Yaka kismini da yine elde lastik gecirebilecegim sekilde diktim.
Sonra kesmis oldugum kollardan aski diktim.Son hali fena olmadi bence.Ilk denemeye gore fena degil.Belki biraz daha suslenebilir diye dusunuyorum.Herseyi tamamen elde diktigimi de dusunursek hic fena degil. Iyi is cikarmisim:) Ne dersiniz?

4 yorum:

  1. Çok değişik ve güzel bir çalışma canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ben de denemek istiyorum ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum.Yeni gordum kusura bakmayin.Tatilde igilenemedim blokla.Tavsiye ederim Humeyra Hanim.Benimle de paylasirsaniz cok sevinirim:)

      Sil