30 Ekim 2014 Perşembe

Avize susleme


Merhabalar,
Oncelikle herkesin Cumhuriyet Bayramini kutluyorum ve daha nice senelere Atamizin bizlere emanet ettigi bu bayrami coskuyla ve gururla kutlamak dilegiyle diyorum.

Yan tarafta gordugunuz avize kasnagini kizimin odasina avize yapmak icin hobi marketten aldim. Sonra basladim suslemeye.
Evde zaten tullerim vardi. Birkac ufak kelebek ve avizenin kenarlarina gecmek icin firfir aldim o kadar.Tulleri sekilde goruldugu gibi once rulo yaptim ve sonra rulo halinde kasnaga diktim. Bu biraz ugrastirdi ama olsun. Yaparken cok mutlu oldum.


Etrafini sekilde gordugunuz gibi tamamen tulle kapladim. Sonra kasnagin alt ve ust tarafina yine dikerek firfiri diktim ve silikon tabancasi yardimiyla kelebekleri ve cicekleri yapistirdim.
Sonra duyunu da esim sagolsun takti ve bizim avize prensesin odasina layik bir avize oldu.



Biz bitince cok begendik.Umarim sizlerde begenirsiniz.Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder