29 Aralık 2014 Pazartesi

Sevimli kitap ayraci:)


Merhabalar,
Uzun bir aradan sonra tekrar bloga yaziyorum ne mutlu bana:)Yukarida gormus oldugunuz yeni okumayi soken yegenim icin yaptigim bir kitap ayraci.Ben bu ayraci cok severek ve cok ozenerek yaptim.Umarim o da begenir.Oncelikle mukavvadan ayraci kestim ve yapiskanli kagit ile kapladim.Ucuna keceden kestigim ve uzerindeki ayrintilari iple isledigim kece arabayi sicak silikonla yapistirdim.Sonra eva kagidindan kestigim harfleri yapistirdim.En son nazar boncuklu stickerlari da yapistirdim.Boylece kitap ayracimi tamamlamis oldum.Yegenim icin bir de yilbasi karti ve kese hazirladim.Bu kitap ayraci da onlarla takim oldu sanki.Hem de yilbasi renkleriyle de uymlu.Yilbasi karti ve keseyi de yarina yayinlarim artik:)

2 yorum:

  1. okumayı yeni söken miniği tebrik ediyorum çok anlamlı olmuş hediye cici bici okumaya teşvik edici.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende guzel yorumlariniz icin cok tesekkur ediyorum

      Sil