22 Şubat 2015 Pazar

3.Yas minnie mouse tutu takimimiz


Bu da kuzuma hazirladigim tutu takimi.Badisi, etegi ve ayakkabi susleri olmak uzere 3 parcadan olusuyor.Toka yapmadim.Cunku teyzemizin aldigi minnie mouse figurlu tokalari kullandim.Cok da guzel oldular bence.

Ben o gun bizimle olan ve olamayan herkese buradan cok tesekkur ediyorum.Annemler ve kayinvalidemler o gun bizimlelerdi.Hepsine cok tesekkur ediyorum.Sevgili annem ve kizkardasime ayrica tesekkur ediyorum.Yardimlarni esirgemeyip, benimle birlikte yoruldular canlarim benim.Deniz'imede ayrica tesekkur ediyorum.Hem o guzel tokalar icin hem de gonderdigi diger dogum gunu hediyeleri icin.Efemi de unutmuyorum tabiiki.Tesekkurlerin en buyugu bitanecik yegenim Efeme.Kuzumun bitanecik abisine:)
Benim bitanecik guzel kizim,
Dogdugun gun daha dun gibi.Dusununce ne zaman gecti 3 sene , ne zaman bu kadar buyudun diyorum.Umarim, yasin sana saglik, mutluluk, huzur ve sevgi getirsin.Hayatin boyunca iyilikler, iyi insanlar, basarilar, mutluluklar hep seni bulsun.Bahtin da sansinda her zaman acik olsun.Kuzum hersey hep senin gonlunce olsun.Seni cok seviyorum.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder